bana pansuman yapmak için herhangi bi ilaç verilmedi, lavabodan sonra kurut saç kurutma makinesiyle dedi. bi hafta sonra gittiğimde dikişlerin iyi bi sorun yok dedi. 16 gün oldu doğum yapalı kanamalarda azaldı, bende kendimi daha iyi hissediyorum ama ağır kaldırma ani bi şey yapma çok iş yapma atabilir dikişlerin diyorlar