Kızlar anksiyete bozukluğu var bende dönem dönem vuruyor şuan emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum. Bebeğime birşey olcak nefesi kesildi öldü giderde me yaparım saçma sapan kuruntu yapıyorum. Annelik iç güdüsünü biraz abartıyorum kimse öpmesin kimse kucağına almasın gibi herkesi kırdım ama elimde değil bunu yaparken bilinçli olarak yapmıyorum. Benim gibi olan var mı