Hayırlı geceler anneler, 3 aylık bebeklerinizi kaçta gece uykusuna geçiyorsunuz? Ya da kaçta geçmeli uykuya nasıl geçiriyorsunuz ? Benim ki çok geç yatıyor 😕 ondada hemen uyanıyor sonra bir daha dalması çok uzun sürüyor bazen ayağımda bazen kucağımda çok nadir karanlıkta pış pış sesi ile uyuyor