Cansu_9 10 aylık bebeğim dilinde pamukçuk var hiçbişey yemiyor sadece emzirmemi istiyor, hep salya akıtıyor ,en çabuk nasıl geçer.?
Cimcikbasan Cansu_9 Karbonatlı şu bacım en doğalı ve en işe yararı bu. Hatta karbonatlı şu yapıp gazlı bezle ağzının her yerini silin geçer
Sevval1507 Cansu_9 eczaneden İngiliz karbonati alın onu sulandırıp sürün geçiyor normal kullandığımız karbonat degil
Afrapdr Canım benim yapmadığım bir şey kalmadı bir tek candipak diye bir sprey işe yaradı. Belki de kendiliğinden zaten geçecekti bilmiyorum ama onu kullandım 3.seferde geçti çok şükür
Oglummmmb Pamukçuktam çok çektik biz. Ne karbonatlı sular yaptım geçmedi.En son eczaneden karadut şurubu aldım beze döküp ağzının içini siliyordum çok işe yaradı hemen geçti. Siz tabi eczaneye bi sorun .
Busramerttugrul Cansu_9 mikostatin diye bı damla var ağzına ve kendi göğsüne de damlatiyosun emzirmeden biz öyle atlatmistik dene bı canim istersen
Cansu_9 Busramerttugrul din doktora götürdüm bana sprey verdi şimdide emzirdijtej hemen sonra kusmaya başladı ya
Sevval1507 Cansu_9 normal karbonat çok yakarmis benim kızımda öyleydi ingjliz karbonatiyla denedim illaki yakma oluyor ama üç dört günde geçti cnm
Ozooo Cansu_9 benim bebeğimde oldu ne yaptıysam geçmedi en son saldım yani kendi geçti ben karbonat mikositatin fungostatin kullandım işe yaramadı
Egemeneslihan Cansu_9 karadut reçelinin suyundan çok az sürebilirsiniz hem uyusturur hemde cabuk gecer ben hep öyle yapıyorum
Alerjikrinit Cansu_9 ilacı var aile hekimine gidin karbonatlı su ile silmek daha küçükken işe yarıyor
hepsineyeterim Cansu_9 10 aylik bebeklerde pamukcuk devam mı ediyor bilmediğimden soruyorum 10 ay biraz geç değil mi bence doktorunuzla danışın