Sevdaaaa Ben çamaşır makinemle aynı marka aldım yerim yok üstüne kurdurdum o yüzden ikisi de Siemens. Ben tavsiye ederim ama hoover kullanıyor bir arkadaşım memnun, diğeri Grundig kullanıyor o da memnun. Bütçenize göre bakıp yorumlarını okuyarak karar verebilirsiniz . Faturaya da çok etki etmedi ben hemen hemen her gün kullanıyorum. Enerji sınıfı alırsanız faturanız da çok yükselmez.