Nurdan1993 Arkadaşlar çikolata hastasıyım sürekli elim gidiyor ama tereddütlü yiyorum. Bir yerde gaz yapar bir yerde yapmaz diyor anlamadım 🤔
sevcan Nurdan1993 evet yapar bende bılmeden yemıstım cok kötü gaz oldu sonrası ondan sonrada 1 sene ağzıma surmedım nefsımı kormelek ıcın bıtane ufak atıyodum ağzıma.
ybk2019 Nurdan1993 ben çok yedim tatlı şeyler bende süt yapıyor gaz yapmadı hiç bence çocuktan çocuğa değişiyor.
sevcan Nurdan1993 çikolata yerıne sütlü tatlılar yiyin onlar yapmaz, ama cıkolatayı hc tavsıye etmem kesınlıkle yapar.
Caninanasi Yeee hiç bişi yapmaz... Çocuğun gazı olası varsa su içsen yapar, yoksa kola içsen yapmaz.. ye bı yerin şişer
Nurdan1993 Caninanasi senin yorumunu okuyunca gidp yiyesim geliyor diğer yorumları okuyunca geri vazgeçiyorum🤣🤣
ybk2019 Nurdan1993 doktorum özellikle tahin helvası ye dedi süt için çokta güzel süt yapıyor vallahi, dene bir canım kimsenin çocuğu aynı değil benimkinde gaz olur ama seninkinde olmaz değişiyor
seymaaras Nurdan1993 Vallahi sut yapanlarin hepsi gaz yapiyor. Ben onun yerine hem sut yapsin hem bebegimin gazini alsin diye rezene, kimyon vs caylar iciyorum. Sutumu cok arttiriyor☺️
Caninanasi Nurdan1993 kız valla ye, yemin ederim ki süt yapıyo, gaz maz yok öyle bişi, bebeğin gazı olacaksa ztn oluyo engel olamıyorum, hiç bişi olmasa hava yutuyolar yine oluyo, ye sen sütün kesilir canın istiyosa... Yeeee, yeeeee, çok lezzetli yeeee :)))
Nurdan1993 ybk2019 doğru aslında denemek lazım. Ama tahin helvası gerçekten Süt yapıyır onu sürekli yiyorum
Mom103 Nurdan1993 kişiden kişiye değişiyor bu gaz olayı internette domatesin de gaz yaptığı yazıyor ama bizde yapmadı. Çikolata yediğim günler bebeğim gaz sancısından uyuyamıyordu çikolata hastasıyım 2 aydır yiyemiyorum. Deneme yanılma yöntemiyle yiyeceklerine karar vereceksin😬
Nurdan1993 Mom103 peki bu gaz dönemi bitene kadar mı biz gazlı şeyler yemyexez yoksa 6 aydan sonra her şey serbest mi 🤣
ybk2019 Nurdan1993 sanırım göğüsler terbiye ediyormuş kendini bir zaman sonra ilk gün ki gibi dolunca sertleşme olmuyormus ilk başlarda sütüm azaldı sanmıştım 😂