2 yaşına kadar emzirdim emerek uyurdu, ayağımda biraz da sallar yatırırdım. Memeyi bıraktık bir aydır beraber yatıyoruz kendi kendine döne döne uyuyor. Gece genel olarak kalkmıyor ama kalkarsa ayağımda sallamak zorunda kalıyorum. Yoksa çok ağlıyor. Birde öğle uykusunda odamız çok karanlık olmadığı için kendi kendine uyuyamıyor sallamak zorunda kalıyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz bebişleriniz nasıl uyuyor?