Merhaba sevgili anneler sizlere sorularım olacaktı..
Bebeklerinizi kaçıncı aydan itibaren kendi başına uyuma olayına alıştırmaya başladınız?
Emzirerek uyutuyorsanız eğer nasıl bir yol izlediniz?
Şayet ben kendi başına uyutmaya çalişiyorum bir kaç gündür ama ağlamasına dayanmak zor için için ağlayınca. Emziriyorum uyku esnasına geçmek üzereyken bırakıyorum ama meme ile uyumak istiyor . Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim Alıştırmışsınız gibi kelimeler söyleyen olur belki diye diyorum demeyin çözümlerinizi paylaşmanız beni daha çok mutlu edecek. Hepinize sağlık huzur mutluluk ve diliyorum🌸