Merhaba bebeğim 17 aylık aşırı sık burnu tıkanıyor artık serum vs hiçbir şey işe yaramıyor. Azıcık üşütsün gece burnu tıkalı ve o gece gündüz asla uyku yok. Eşimin burnunda et vardı ameliyat olmuş küçükken bide askerdeyken oldu. Araştırma hastanesinde genetik olabilir dediler. Kbbye randevu alıp götüreceğim çocuk doktorları serumla yıkayıp gönderiyorlar o da anlık rahatlatıyor. Biizm gibi sık yaşayan var mı bu durumu ne iyi geliyor size? Soğan buz küpü koyuyorum başına lavanta yağı, cold mix kullanıyorum. Serumla yıkıyorum banyoda sıcak buharda bekletiyorum. Bitki çayları kaynatıp buharını burnuna tutuyorum denemediğim şey kalmadı sanırım🤷♀️