pasaninannesi Kbrskrert nerdeyse hemen hemen kapalı doğdu. Çok korktuk baş çevresi kontrol ediliyor büyüyor çok şükür. Doğuştan kapalı olan olabiliyormuş. Kaç kişiyle rastladım korkma bir şey olmuyor kocaman oldu Benin çocuğum diyen...
Elifzeynep Kbrskrert benim bebeğimde 21 günlük bıngıldağı küçük dr erken kapanmaması lazım dedi Rabbim inşallah beterinden korusun
Neslikara Kbrskrert benimkide 40 günlük parmak ucu kadar açıklık var zor buluyoruz hatta Dr takip ediver dedi bende çok tedirginim
Hmyrdnz Birimde sağlık ocağındaki doktor kapanmaya meyilli dedi daha iki aylık kizim kendi doktorumuza Çarşamba günü gideceğiz bakalim o ne diyecek
Kbrskrert Hmyrdnz bizimkide ayni sekilde canim 65 gunluk gittim saglik ocagina kapanmaya baslamis dedi ayri cocuk doktoruna goturduk d vitaminini verme dedi bas cevresi olcumu takibi yapicaz her ay dedi internette bi suru sey yaziyo korktum 😣
Kbrskrert pasaninannesi masallah kuzuya rabbim sagligini daim eylesin benim yavrumada bisey olmaz ins icim icimi yiyo
pasaninannesi Kbrskrert korkmayın bir şey olmaz inşallah 🙏 çok fazla böyle olan var bir şey de olanı görmedim duymadım 🤗 tepkilerine dikkat edin algısını kontrol edin gelişiyor mu önemli olan bu
Neslikara Kbrskrert devit 3 kaç damla veriyorsunuz Dr bana bi damla ver demişti onu bile vermek istemiyorum kapanıcak diye