Benim kizim cok uzun bi sure fircayi agzina sokmadi. Sadece eline alip tutuyordu. 2 yasinda falandi eline verdigimde. Uzun bi sure degdirmedi agzina. Nasil yapacagin ianlatmak istedigimde de musaade etmedi. Rahat biraktim, ben kendim fircaladim sadece o gordu, gordukce fircasini istemeye basladi, yavas yavas agzina sokup fircalamaya da basladi. Suan sadece suyla fircaliyo macunu hicbisekilde kabul etmiyo. Buna sukur diyorum artik.