aylinaslan06 ben onu oğlumda kullandım öyle güzeldi ki hiç de alışkanlık yapmadı ne zmana sancısı olsa verdim hiç de zararı olmadı bağırsakları düzene girdi valla iyiki almıştım benimki de kolik gibi hergun aynı saatlerde gaz sancısı başlıyordu saatlerce agliyodu bunu veriyodum yarım saat sonra çok güzel bı rahatlama oluyodu sonra üstüne uyuyodu baya rahatlatiyodu yani