seyhannhri -Kuzika- yusuf bal.. Ikıncı bebegım oldu yıne ona gıdecez.. Hrm fıyatı ıyı hrm ılgılı.. Istanbulda meshur bır doktor bızı ankarada oldugumuz ıcın bunu onerdı
efelinamoms -Kuzika- yusuf bala 14 ay önce oğluma yaptırdım ilgisinden ve isinden memnun kaldık hicbir sorunda yasamadim ilk gun biraz zorlu gecsede 2.gun oglum donuyor egleniyor keyfi yerindeydi
-Kuzika- [silindi] Pazartesi günü için randevu aldım ama googleda bazi kotü yorumlara denk geldim moralim bozuldu
[silindi] -Kuzika- Hiç sorun yaşamadık. Ailede herkes onun elinden geçti. Burada önerdiğim çok anne oldu. İçiniz ferah olsun.
seyhannhri -Kuzika- ıcınız rahat olsun orda babalar ben bunda oldum oğlumda burda olavak dıyordu… Yanı ısının ehlı.. İstanbul dakı de sunnetse meahur bı doktor bızı yonlendırdı tek kısı buydu klıpslı ıstemedık bız sadece yusuf bal der susarım dedı
Meltem_ikra @seyhannhri hangi hastane acaba benimde ikiz erkek bebeklerim var sünnet yaptıracam Ankara’ya da yabancıyım pek bilmiyorum doktorlari
seyhannhri Meltem_ikra hastane değill değil kendı yerı var. Acık konusayım bısuru doktor ve hastane ucuuk fıyat verdı ama burası cok uygun vr super sunnet yapıyor hatta sıra vardı dusunun mamakta
-Kuzika- efelinamoms gecen pazartesi olduk bizde Yusuf Bal’a hic sunnet olmamis gibiydi agrisi sizisi olmadi cok şükür :)
-Kuzika- kivininannesi hayır şekli gayet düzgün. Cok memnun kaldim ben oglum hic olmamiş gibiydi ne agladi ne sizlandi