Mtbuaaa benim oğlum da boyama yapmak istemiyor, kağıda bir seyler yapmayı sevmiyor zaten. Ben de silinebilir keçeli kalemlerle mutfak dolaplarını karalamasina izin veriyorum. Bu yaşın normali olan yuvarlaklar ve çizgiler çiziyor. İki yuvarlak üstüne bir çizgi yapıyor tek yaptığı resim bu, araba :) bir de yazı tahtasi var onu karaliyor. Harf yapmak istiyor yapmayınca ağlıyor falan ama kalemi düzgün bir şekilde tutmuyor o da.