İyi akşamlar kızlar. Oğlum 3 yaşında ve ikinci çocuğu düşündüğümuz için 2 aydır d.kontrol hapı almayı bıraktım. İlk ay olmadı tabiki regl oldum henüz ikinci aydayiz, reglime 15 gün var. Şu asamada gebelik erken gebelik testinde de çıkmaz gibi. Onun dışında bikac gündür sanki hamileliğin son haftalarindaymisim gibi ellerim parmaklarım ödem tutuyo şişko şişko oluyo. .. bu ödem mevzu gebeliğin ilk haftalarında da olur mu, yaşayan var mı yoksa başka bı rahatsizligim mi var acaba