expectopatronum dediginiz seylerin aynisini birebir yasadik, o donem ben de kafayi yiyecektim, desteksiz uyuyordu vs ama odaya gidince odadan nefret ediyordu cilginca agliyordu. Ne oluyor, duzen mi bozuluyor diye bir taraftan endise ediyordum. Bu bir surec gececek merak etmeyin ama cok uzun surmustu bizim 1.5 ay kadar ama eger farketseydim daha kisa surebilirdi sanirim.
Size tavsiyem farkli yerlerde, farkli ortamlarda, farkli odalarda, yataklarda uyutmaktan cekinmeyin, duzenimiz bozulur diye endise etmeyin, uyumasa bile hergun uyku saatinde sakin vakit gecirmeye calisin. Alisilan rutinler bu surecte etki etmemeye başlıyor, rutinler farklilasiyor mesela biz bir kac seye iyi uykular derdik giderdik odaya sorun olmazdi ama bu surecte asla bunu da yapmak istemedi. Ben de cozumu bir sure evin icinde pusette uyutarak buldum. Sonra puseti gezdirmeyi biraktim, simdi 2 dk pusete koyuyorum orada sut iciyor sonra yataga gidiyoruz. Hala ayni sekilde ilerliyoruz yani isteklerini gozardi etmiyorum belli bir noktaya kadar ama ondan sonra cok net oluyorum. Hadi kapat gozleri uyuyoruz diye ciddi bir sekilde konusuyorum sonra uyuyor sukur 🤷♀️ uyumadigi zamanlarda da o donem dedigim gibi hep erken yatirmistim, kolayliklar diliyorum size de gececek ama umarim cok uzun surmez 🙏