Oğlum 14 aylık ve büyük konuşmayayim 2. Düşünmüyorum ayy aşırı fedakarlık istiyor ve ben çok özen gösteriyorum her konuda çoğu anneler gibi oda beni yoruyor haliyle benim gibi ikincincocuk istemeyen varmı yada şuan mi böyle düşünüyorum sizce .uyumayı özledim yahu 😂