elabs Benimde bebeğim küçükken bunu çok araştırmıştım. Bol bol emzirmek yazıyodu. Bi de bebekler kusarak atıyo sanırım balgamı. Ama yine de başka bi alternatif varsa merak ediyorum bende
Yyesill elabs dün bir kustu rahatlar gibi oldu bugün tekrar oldu böyle benim içince sütümden ona geçebilecek birşey var mı ki
umutku Benimki de kusarak atmıştı hep doktora gittiğimde sormuştum ağız burun hemde fışkırır tarzdaydı doktor balgamlı kustuğu için sıkıntı yok balgamlarını atıyor demişti
Kadriyex28 Ay kızlar nolur bilen yazsın benimde bebeğim 4 buçuk aylık çiğerinde balgam varmış nasıl atabilir. 2.kez antibiyotik kullanmaya başladık malesef ama balgamı atması için kullanıyoruz mecbur .Hava veriyoruz başka ne yapabilirim bilen yazabilir mi ?