karahann Bebeğin göbek bağını nereye gömdünüz kızçeler hadi bana fikir olsun 3 aylık olcak kızım nerdeyse hala evde😊
_ilayda_ karahann ayy bende şimdi post acacaktm benimde 4 aylık kızım. Hâlâ evde nereye koysam ki fikir olur banada
tomvejerry karahann 7 aylık hala evde şimdi kızılcık şerbetini izliyorum pembe evdeki kasaya koymuş dibimden ayrılmasınlar diye hiç fena fikir değil 😅😅😅
sena8723 karahann gömmedim düşünmüyorum da ultrason fotoğrafları yaptığım testler falan hepsini saklıyorum küçük bi defter yaptım hepsini saklayıp sonrasında ona vericem buyudugunde inşallah
motherofLeyla karahann kızım 8 buçuk aylık hala evde bilmiyorum napcağımı gömsem mi gömmesem mi bilemedim 😂 baya oluyo bi postta okumuştum doktor olsun diye hastaneye gömdük hastalıkdan hastaneden çıkmıyo yazmışlar ters teper diye korkuyorum 😂😂