AselHafsa55 Kızlar bebekler ne zaman yabancı birini görünce yabancılar? Kızım kimi görse gidiyor daha 5 aylık erken mi acaba acele mi ediyorum 🙏🙈
Roniya AselHafsa55 kızım 9 buçuk aylık yeni yeni başladı yabancılamaya. Umarım tamamen yabancılar ilerisi için endişeleniyorum
Birekimmasali AselHafsa55 Bilemiyorum ama benim kızım 2 aylık yabancı birinin kucağına gittğinde yüzüne dikkatlice bakıyor ve sonrasında dudağını büzüp ağlamaya başlıyor 😀
AselHafsa55 Roniya aynen bende onun için korkuyorum kime gitse gülücükler saçıyor yani istemediğim biri olsa onda da duracak
sssibel Birekimmasali Benim kızımda 2 aylıktı aynen dediğiniz gibi dudak büküp ağlamaya başladığında, yabancılarla aramız hiç iyi olamıyor şuan 4 aylığız değişen bişey yok. Dedesinin bıyıkları var diye onu asla sevmiyor gördüğü gibi dudak hemen çeneye değiyor 😂
Aslihan27 Sin21 aynen bizim kız da 3aylıktan beri yabancı biri kucağına aldığında katıla katıla ağlıyor zor durduruyorum🤦♀️🤦♀️
Sin21 Aslihan27 sorma kötü bir durum 🙄 ama Allahtan sonra alışıyo devam etmiyo ağlamaya yoksa kapı dışarı çıkamam 😂
zeynepzeze 3 aylığız daha yabancılamıyor. Sanırım bebek ve karakteriyle de alakalı. Bazı bebekler kalabalığı falan sever. Ama ben istemediğim biri kucağına alınca dua ediyorum. Ağlasın da alayım diye ahaha 😂😂
Deletedmom413 AselHafsa55 Benim kiz dogdu dogali kalabalikta basiyo cigligi 😂 yabanci tanidik fark etmiyo 2 ayligiz hala ayni Tabi evden cikmak istemiyo insan boyle olacagini bilince oda kotu 😂