Ambrossia Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık uykularımız zaten kötü birde bu çıktı başımıza sürekli kulağını gözlerini ovuşturup uyandırıyor kendini uykuya geçerken de yapıyor aynısını bu normal mi? Neden yapıyor bilen var mı?
Ambrossia Uykuya geçerken gözlerini ovuşturmasını anlıyorum uykusu geldiği için ama uyku esnasında neden yapıyor anlamış değilim 😵💫
Zlyha_7758 Bizde 6 buçuk aylığız bizdede var o durum bende anlamadım uyutuyorum hemde baya zorla ama ovusturuyor uyanıyor geri
Ambrossia eli923_ hayır daha çıkmadı ama baya kaşınıyor damakları hatta doktor önerisiyle jel kullanıyoruz
eli923_ Ambrossia diş de yapar cok kulaklarını cekiştirir doktorunuza sorarak karanfil yağı da sürebilirsiniz oda cok rahatlatıyor bende diş jellerinden bi fayda göremedim ikizlerimin ikisinede iyi gelmedi alerji olan bebeğin vücudu kızarır