Uykusuz-annee Kızlar 3.5 aylık bebeklerinizi kaç saate bir emziriyorsunuz şimdi bı yerde okudum 3 saatten 4 saate çıkarıp bir rutin oluşturmamız gerekiyormus. ? Doktora da danismadim 3 saate bir emziriyorum