Aynenkanka
Çok teşekkür ederim 🥰 tabiki çalabilirsin fikir olsun diye paylaştım zaten 😂🙏🏻
Pasta için hazır pandispanya aldım şokdan uno marka 2 katlı olandan 2 adet aldım toplamda 4 kat kullandım . Dilersen kendinde yapabilirsin kekini 3 katlıda olur
Renkler içinde gusto markasının sıvı gıda boyasını aldım(Lacivert ) . Krem şantiyle kaplayıp , yine krem şantiye renk damlatarak yazı tabanı oluşturdum . Daha sonra kürdanla yazacağım yazıyı belirleyip beyazla tekrar kalem gibi kullanarak krema torbasıyla yazımı yazdım