Aynenkanka her yörenin farklıdır; biz de dişler sağlıklı ileride çürümeyen vs olsun diye yapılır, buğday ve nohut haşlanır. Sade şekilde birazı ayırılır. Kalanı ise salçalı hmm koyu bir çorba gibi düşünün yapılır, gelenlere ikramlar eşliğinde verilsin diye. Ayırılan sade buğday dişleri güzel doğal yapılı olmayan biri tarafından bebeğin başına bir örtü tutularak ağzında 3 sefer çiğner döker, böyle bi gelenek bizimki, sonrasında bebeğin önüne ileride hangi mesleği seçeceğine dair yine öyle bir ritüel, eşyalar bırakılır( ayna, tarak, Yasin, para, altın, makas,kitap..) bebek de onlardan birini alır işte sonra yenir içilir, ve bizim ki hediyeli olur gelenler hediye de getirir artık ne olursa para vs vs