Humus 14 aylık bebegım cızgı fılmle yemek yiyır. Sewmediği seylerı yediremıyorum. Aç bıraksam 5 kaşık alıyor gerısını yemıyor. Sewdiği sey olsa bile kendısının gelıp agzını actığı cok nadır. Zaten hareketli bir erkek cocuğu cok yoruluyorum. Yemek yerken bıle sabıt durmuyor. Çizgifilmle hipnoz gıbı yemıs oluyor farkındyaım ama başka turlude yemıyor. Boyle olup düzeltebılen var mı ? Nasıl bir yol izlediniz...
Esraciim Humus kesinlikle öyle yedirmeyin. Siz bütün gıdaları severek mi yiyorsunuz. Çocuklarda bir böyle. Herşeyi yemek zorunda değiller. Beş kaşık yesin ne olacak. Onlar kendini bizden daha iyi biliyorlar. Susadiginda ister aciktiginda ister
Ozge_AyazEfee Humus ya evet bende bazen çizgifilm veya kendi videolarını izletirken yediriyorum ama asla hipnoz olmasına izin vermiyorum. Uyaran veriyorum mutlaka, sohbet ediyoruz o an yemek yediğinin de farkında oluyor. Keşke hiç böyle bir yola başvurmasak ama en azından zararı elimden geldiğince azaltmaya çalışıyorum 😔
Gamzetrl Humus Bi zamanlar bende o şekilde yediriyordum. Başka türlü mama sandalyesinde tutmak mümkün değildi. Çözüm olarak ailecek yanına oturup yemek yemekte buldum. Biz yedikçe oda alıştı, önüne oyalanması için çatal kasik oyuncak ilgisini çeken ne varsa koydum. Suan bizden gördükçe kendisi de yemeye başladı.
Cicegiburnundaanne Humus bizim kizda alisti youtubeden butun gun biseyler izliyor nasil unutturacagim blmiyorum hic istemuyodum alismasini ck zararli bazen bende sirf ac kalmasn yesin dye bu yonteme basvuruyorum
Humus Esraciim Evet bu konuda haklısınkz. emdiği için yemek hıc vermesem yemez arası yok. Ama bu seferde emme yetmedıgı ıcın huysuz oluyor. Benyedirmesem balık et yedırmek sorun zaten. 🤷🏻♀️
Humus Ozge_AyazEfee bende oyle konusuyorum renklerınsoyluyorum sayılarınsoyluyorum oyalayarak yapıyorum ama bazındonemler olmuyo. Bend Caninanasi gun ıcerısınde tw yyı sureklı kapalı tutuyorum. Kndım bıle ızlemıyorum. Yemek yemedıgı ıcın yerken acmak zorunda kalıyorum. Yapmamaya calısıyorum genelde ama olmuyor 🤭
Caninanasi Yapmayın lütfen ya... Haklısınız çok zor ama çocuklar gerçekten normal olmaktan cikiyolar, şiddet eğilimleri oluyo emteresan davranışlar sergiliyolar, aç kalsın tek ama yine de tabletle yemek yemesin bence...
Humus Gamzetrl dedıgınız gıbı de yapıyorum. Hep bızımle yemek saatınde mama sandalyesınde oturur. Elıne ekmek makarna yoyecek ne warsa mıncıklayıp yemesınıcın verıyorum. Yıyor ama bı ıkı tane gerısı yok. Ben werıncede aynı. Gunde dört oğun yemesı gerekoyo ya mesela. Wermezsem 5 kasıkla butun gun gecer. 🤷🏻♀️
Gamzetrl Humus Bence siz kararlı ve sabırlı olursanız yaparsınız. Bir yemez iki yemez en sonunda yiyecek. Bu tablet konusunun sonu yok çünkü en erken ne zaman kurtulursanız o kadar iyi.
Zmnl19 Humus benim kizimda cizgi film izlior ama bagimlilik yapmamasi icin sdece gunduz bikere aciorum o zmnda kendimi ayarlayip hemen yemegimi vs yapiorum ama yogurdunu meyvesini filan tv ye bakmadan yior yani aliskanlik edinirse o sekilde sna cok zor olur