Benim de bebeğim 10.5 aylık ve ek gıda ile sorunumuz bu. Hani kaka uapamayan, günlerce kaka yapmayan bir labızlıkydeğil de ıkınarak uapıyor. Başlarda daha kötü idi. Ki ben hiç püre vermedim, çok az çorba verdim. Ek gıda çeşitlendikeç şiddeti azalabiliyor