Kızlar ağlıycam artık ya kendimi çok kötü hissediyorum allahtan çalışmaya başlamadım.4,5 aydır ağzım kokuyor hiç sevmediğim şeyler ağız ve ter kokusu. Dişçiye gittim sıkıntı yok dedi kbb ye gittim baktılar sıkıntı yok dediler haftaya gastrenolojiye gidicem. Aranızda böyle bi sıkıntı yaşayan oldumu tedavisi nasıl oluyor ağlıycam artık günde 10 kez gargara yapıyorum dilimi fırçalıyorum yok olmuyo kendimi hiç iyi hissetmiyorum