Arkadaslar kizim 10 aylik oldu ve aşırı sinirli her seye cok fazla tepki gösteriyor. En basiti oyuncağı yere düşse ciglik atıp agliyor veya ustunu giydirmeye çalıştığımda kendini yere atıp agliyor. Bugun ablası elinden boya kalemini aldi diye yanağını ısırdı.Neden böyle bilmiyorum. Aynı durumu yasayan var mi acaba?