Ben de 14. aydayım hala adet olmadı. İlk çocuğumda da 1. yılda regl olmuştum. Süre uzadıkça menopozlu gibi sıkıntı basıyor. Acaba adet olmayınca hamile kalma riski oluyor mu 🙈 Normalde sür korur diye bir şey yok biliyorum ama regl olmama durumunda nasıl oluyor bilemedim