Kızıma eğitim vereli 3 ay oldu. Ama 1.5 aydır her gün birkaç kez altına kaçırıyor. Hele bu aralar bazen ben götürmesem unutuyor söylemeyi. Geceleri uyumak istemediğinde yatak ıslatıyor. Benim artık tahammül gücüm kalmadı. Eşimde beze geri dönsün diyor. Kafam çorba gibi oldu iyice. Sizce geri dönmeli miyiz? İlk ay ne güzeldi her şey😔