srny77 evet silikondan dolayı ememiyor çünkü böyle sadece ucunu emiyor kahverengi kısmı da emmesi lazım güzel anne♥️ yavaş yavaş bıraktırım diye düşünme o iş öyle olmuyor bir anda hiç takma silikonu, sana tarif edeceğim emzirme pozisyonlarını internetten incele ve uygula🙏
Bebeği futbol tutuşu/ters beşik pozisyonunda kucağında tut, bebeğin altına yastık koyarsan daha rahat edersin.
Memeni baş parmağın üstte, diğer dört parmağın altta olacak yani C şeklinde kavra.
Memeyi kendine doğru çek ve bebeğin ağzına kendin ver o ilk etapta kavrayamaz.
Böyle deneye deneye yapacaksın bak gör 2 güne kalmaz bir profesyonel olucak 🥹🙏