Kızlar bebeğimin kilo alımı biraz önde 7.200 gr ama bu kiloyu benim sütümle aldı mamaya 2 haftadır başladık 60 lık mama veriyorum ağlıyor bitince unutturana kadar arkadaşım 120 veriyorum dedi şaşırdım çok fazla değilmi gece 2 kere emziriyorum gündüz sütüm olmuyor hiç yinede veriyorum tabi olduğu kadar 90 a geçmelimiyim bilemedim mama kutusunun arkasına kalsa 120 150 diyor 😬 zayıflarmı bu şekilde versem