@"gokce2023 oğlun 32 haftalık doğdu, çok fazla sorunlar yaşadık ve 21 gün yoğun bakımda tedavi aldı. Eve geldiğimizde herşeyden korkar oldum, bide ilk çocuk hiç bir bilgim yok. Sonra boğulmalar başladı, yemek yerken bı keresinde nefesi kesildi o derece, sonra büyüdükce öksürmeye başladı. Şimdi Normal 5 ayına geçtik çok güzel gülüyor, sesler çıkarıyor ve bütün sorunlar geride kaldı hamd olsun. Sakın kendinizi korkutmayın. Herşey zamanla yoluna girecek inşAllah