Karpuzlufistiksarma Kızlar şimdi Migros uygulamadan alışveriş yapıcam pirinç de alıcam bu markanın pirinçleri nasıl acaba ? Ben genelde bim baldo yada osmancık alırım ama şimdi sipariş vericem güzel değilse tat marka var onu alayım ?
Haydinn Karpuzlufistiksarma ben Migros’un pirincini beğenmedim ya pilav yapmıştım ama Osmancık mı baldo muydu onu hatırlamıyorum 🥹
ikiprensannesi53_ Karpuzlufistiksarma bim yesil paketli pirinç çok güzel lezzetinden doyulmuyo ama migros markalı hiç biseyi beğenmiyorum ben
Esraemir34 Karpuzlufistiksarma ben genelde dolma içi için alıyorum Bir de mumbar içi için yani pilavlık hiç kullanmadım ama hiç yemeklerde çok güzel oluyor