Susamtanesimoms Philips avent kullanıyoruz değiştireceğim ama 18+ mı yoksa yine 6-18 mi alsam bilemedim sizce hangi numarayı alayım ?
Aynenkanka Susamtanesimoms 18 e daha çok var, ortodontik olarak ayına uygun emzik kullansanız daha iyi olur.
Eymeninannesiiiiiiiiii 1-2 ay içerisinde tekrar emzik alacaksanız 6-18 mantıklı ama ne gerek var ki 18+ alın bence direk sonuçta bebeğiniz 17 aylık olmuş sayılır