Bebeğim 1ay 2 günlük uzun zamandır gaz problemi yaşıyoruz 24 saatte toplamda 5saat uyuyoruz bazen😓 Dün tüm gün hiç yatağa koyamadım mesela koydugum an gözleriini açıyor bend kucağımda uyutuyorum yada dısarı cıkarıyorum yarım saat olsa da uyusun diye.Yatakta uyursa yüzüstü uyuyor korkuyorum bende ama diğer türlü gazdan asla uyuyamıyor.Hepimiz yaşıyoruz demek ki yalnız değiliz😓