ONAEA Yaptıran var mı ? Ne kadar bi ücret ödediniz ? Emin olduğunuz bir korunma yöntemi mi sizce ? 3 aylık olan mı bir aylık olan mı yaptırıyosunuz ?
Nacafa ONAEA 3 aylık olanı kullanıyorum en garanti yöntemlerden biri. Aradaki fark 3 aylık olan emzirenlerde kullanılıyor 1 aylık olan kullanılmıyor