Huysuz01 Hayırlı akşamlar sütüm hiç yoktu mecburen mamaya başladık 2 aylıkken memeyi tamamen bıraktı şimdi 11 aylık ve formül mamayı içmek istemiyor bunun sebebi sizce nedir biberonu tamamen mi bırakacak anlayamıyorum başınıza geldi mi
Huysuz01 Huysuz01 gece 2 de ve sabah 5 de illa uyanır mama içerdi şimdi uyanıyor ağlıyor ama asla biberonu ağzına koymuyor