Anneler 4 yaş kızım var odasını yaptım odasında yatıyoedu hep ta ki kardeşi doğana dek kardeşi doğınca kendini dışlamasın diye onu da yanımıza aldım ama şimdi 4 aylık da oğlum var oğlum doğunca üçümüz hep salonda yattık artık kendi odalarımıza geçmek istiyorum ama çocuklarımla yatmak ikisinin gözümün önünde olması bana daha iyi geliyor bu durumda siz ne yaptınız nasıl bir yol izlediniz yardımcı olur musunuz