Merhaba kızlar deneyimi olanlar yazsın lütfen 5 buçuk aylık oğlum grip oldu burnu alıyor kütür kütür öksürüyor ara ara da ateşi çıkıyor acile mi götürsem ilaç felan verirler mi sağlık ocağına götürdüm bişey vermedi burnunu açmamı söyledi sadece acile götürsem bişey yazarlar mı yada bitkisel önerisi olan varmı