Esraprm Merhabalar kızlar iyi akşamlar. 8.ayınızda hangi atak durumlarını yaşadınız nasıl baş ettinizzzzz? Uyku düzenimiz öyle bozuldu ki anlatamam. Uykuya direnmeler, uyku saat aralıklarını uzatması vs vss…
Aslii_han Esraprm şuan bizde 7. Ayı doldurduk 8. Ayın içindeyiz ama benim oğlum 1 aydır böyle ne zaman biticek bu cidden son noktamdayım
Aryamlinamom Esraprm off daha 6.ay atak yeni bitti 8 e doğru gidiyoruz bana Biseyler oluyor sekizinci ay atağı da mı var
asligdr Hiilyuss yaa gece gece güldürdün valla 😂 başıma neler gelecek diye bakıyorum bende henüz 4 aylığız 😂
Esraprm binnur64 bende bilsem ne zaman bittiğini keşkee. Cidden büyümek ne zorlu, sancılı bi süreçmiş :(
MadamMommy binnur64 amannn eskiden atak mı varmış bizim analarımız neden bilmiyor bu atakları.Cehalet mutluluktur bu devirde ana olmak da zor😂
Esraprm Aslii_han bizde öyle cidden bu seferki hırçınlığı olsun, sinirlenişi olsun çok daha farklı. Şimdiye kadarkiler atak mıymış diyorum 😂
Esraprm Aryamlinamom uyku direnişleri, uyku aralarındaki süreler uzadı, değişti. Kolay uyumuyor baya baya direniyor yani sınırları zorluyorlar
DrkAyz Esraprm Bizde 8 ay 7 günlüğüz uyku düzenimiz 7. Ayda bozuldu. Dünden beri oğlumun burnu akıyor inanın bana uyku düzeninin bozulması hasta olmasından bin kat daha iyi 🥲
DrkAyz Esraprm Sizinkinin nesi var bizim hırıltıyla burun akıntısı var boğazında bişey yok aslında dişten mı kaynaklı acaba diye düşünmüyor da değilimm , geçmiş olsun bu arada 😔🙏🏻
Aryamlinamom Zlyha_7758 Gündüz uykusu diye bisey kalmadı,Meme reddi yaşadık çok şiddetli bütün ama bütün düzen değişti saatlerce uyutmaya çalışıp ayağımdan indirince uyandı hep sonra kanli kaka ve alerjimiz çıktı birde onun huzursuzluğu yaşadık ben en zoru 4.ay dedim ama 6.ay daha beterdi
Esraprm DrkAyz teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun. Bizde de durum aynı. Hırıltı ile başladı biraz öksürüğe çevirdi sonra daha çok arttı. Bizde diş mi acaba diye düşündük ama doktora gittiğimizde o da diş olmadığını belirtti :)
Ececiiim Esraprm iki uyku arası geçen süre uzadı. Bugün canıma okudu resmen. Gün içinde emerek uyur bugün kendini geri geri attı emmemek için. Gece uykusuna babası pat pat yaparak uyutur eşim halime acıdı işten gelip uyuttu. Bel fıtığı olmadan yetişti şükür 😂😂 neyseki son 5 gün görünüyor 🤲🏻
Dilara000 Esraprm ahhh bacım hangisini yazıyım 🤦🏻♀️ ben hiçbir atakta bu kadar zorlanmadım o kadar söyliyim eşim bile hayret ediyo yaniii 😄