Kızlar merhaba bebeğimin çişi hep dolu doluydu. Her altını açtığımda çişi vardı. Bu sabah bezi kupkuruydu. Ne çiş ne kaka vardı. Bugün kontrolümüz vardı kan ve idrar alındı sonuçlar çıkmadığı için p.tesi gününe kaldı. Kilo alımı iyi. Mama + anne sütü ilerliyorduk. Sütüm yettiği için iki haftadan günde bir sefer mama veriyorum o da ilacı olduğu mamaya karıştırıp veriyorum. Sizce niye azalmış olabilir çişi. İki gündür bir azalma var