kkaleyna canım muayeneye git istersen açıldı ise sana tavsiyem rif ampul al. Eşin oraya çok az damlatacak pansuman yapacak. Ben doğum yaptığımda da çok dikişim yoktu ama bebeğimle hastanede yatmıştık kendime bakamamıştım. Önce batikon ile temizliyordu eşim sonra rif ampul sıkıyordu şırınga ile zaten onu fazla dökmüyorsun kurumasını bekliyordum sonra kuruduktan sonra çamaşırımı giyiyorum benim dikişim öyle kapandı yoksa enfeksiyon kapacaktim. Doktor bana batikon banyosu önermişti onu da başta yaptım sonra bıraktım batikon ile olacak iş değildi. Zaten eşim den iyi ki görmedin korkardın demişti iyileştikten sonra. Eşim doktorum oldu sağ olsun. Oturamıyordum bile 4, 5 dikiş vardı bir de sadece