banualper Ay aşımızı olduk sabah bebeğim sürekli uyuyor sizde de böyle oldu mu ? Gözünü açamıyor emiyor ve uyumak istiyor sürekli sizlerin nasıldı normalde hiç bu kadar uyumazdı ?
Azram3523 banualper bebeğim gündüzleri aslaaa yatmayan bir bebekti 2 ay aşısını yaptırdım bi baktım gözünü açmıyor emip geri yatıyor😂😂 hatta bende aynı postu açmıştım merak etmeyin 1 gün icinde geçiyor
tugbanurr banualper biz de bu sabah aşı olduk eve geldiğimizde beri uyuyoruz korkmayın ebe bize uyku yapabilir dedi uyumuşken siz de dinlenirsiniz 8. Hafta atak haftası zaten bol bol enerji depolayın 😃
banualper Azram3523 gece uyudu mu peki bütün gün uyuyunca telaş yaptım sabaha kadar oturursak diye 🥹🥴
banualper Azram3523 benim de aynı gündüzleri yarımm saatten fazla uyumuyor akşam üstü gibi 1 yada 2 aaat uyuyordu çok düzensiz
Eslem123_ Azram3523 pardon bu 2. Ay aşısı niye benim kızımda biraz etki etmedi acaba gözü benimkinden açık uyumadı bı türlü doğru düzgün 🤣🤣
Azram3523 banualper eğer normalde gece yatıyorsa yatar yani asıdan cok uyudu diye yatmamazlık yapmadı benimki. Aynı bensiniz o gün gündüz cok yatınca kendi kendime demiştim gece mahvolcam diye😂😂😂😂
redife Benim iki ay aşısı kuzuma geçen Salı yaptık beş gün sürekli ateş ishal halsizlik oluştu yatmak istiyordu ama yatamıyordu bizde çok ağır atlattık