Merhabalar oncelikle lutfen kotu yorumda bulunmayin buraya ne yapmam gerektigini artik bilmedigim icin fikire acik oldugum icin yaziyorum.Kizim 30 aylik 14 15 kg arasi 94 cm goruntu olarak gayet nornal bi cocuk herhangi bi saglik problemimiz yok.Sabah yumurtasindan peynirine oglen yemegin yaninda kase yogurduna kadar yer buyuk insan gibi diyim size.Her ogunu dolu dolu yer Şunu yemiyor diyecegim 1 yiyecek bile yok.Fakat kizim bi turlu dur durak doymak bilmiyor ornek bi meyve mi yiyiyoruz asiri noktasina kadar yer yani biz o kadar yiyemiyoruz o yiyiyor.Evet verme diye engel olmak senin elinde diyeniniz olacaktir.Ama cocum surekli yiyecek istiyor mama diyor.Acaba abur cuburmu istiyor diyoruz bi markete gidip abur cubur yerine saliyoruz cocuk hicbirinin yuzune bakmiyor aldigi bi kraker yada bi kek ufak bisi oda sirf biz al bisi dioruz diye eline kavradigi biseyi alip cikiyor.Bu durum normalmi yani baskalari yemediginden yakınır acaba bi saglik sorunumu var diye dusunur.Ben ne dusunmeliyim allah askina bi yorum bi fikir verin 🙏🏻