Kızlar 1 aylığız. 4 gündür kaka yapamıyor oğlum :(
Bu zamana kadar hep her gün yapıyordu hatta bazen günde 2-3 oluyordu ama bu son zamanlarda 3. Günde yaptı şimdide 4 gün oldu hala yok.
Doktor 6 güne kadar normal diyor damla verdi ama bebeğim çok rahatsız huysuz.
Ailem benim su içmeme bağlıyor ne kadar doğru yada neden oluyor bu ve çaresi nedir tavsiyelerinizi bekliyorum