Arzuubal 9.aya yeni girmiş anne bebek olarak bu postu aradım acaba bizim gibi başka kimler var ya da var mı diye😪 8 buçuk aylıkken başladı benim oğlumda bu atak Allshım bu nediiiir kafayı yiyecem. Uykuya direnmeler, uyusa bile en en fazla yarım saat uyumalar, çığlık çığlığa uyanmalar daha neler neler… Çok zorlanıyorum çok. Yalnız olmadığımı bilmek bi nebze iyi gelecek sanırım🥲 ne zaman geçer bu 9.ay atağı acaba? Uzun sürmesin yaaa valla tek başıma bakıyorum bide kızım var 5 yasına girecek yakın zamanda. Bebeğim kucaktan inmek istemiyor haliyle kızıma yetemiyorum çok üzülüyorum ona da 😔