Arkadaşlar bebeğim 6 aylık bugün rutin kontrolümüz vardı kilosunda problem oluyordu bugün persentillin en alt sınırında olduğunu ogrendik ne kilo alıyor ne de boyu uzuyor çocuk endokrinoloji bölümüne yönlendirdi doktorumuz başına böyle birşey gelen oldu mu yardimci olabilir misiniz