Yakın zamanda korkuları başladı, odasında tek uyuduğu için korkuyor olabilir ama ben yanında yatarken de bazen çok sık dönüyor, rahat edemiyor, ığğhhh diye yüzünü ekşitiyor rahat uyuyamıyor yani.. dün gece de yine yanında uyurken ağlamaya başladı, bir yerin mi ağrıyor dedim kolunu gösterdi, sonra bacağını gösterdi sonra kucağıma aldım yürümeye başladık geçti.. büyüme ağrısı mıdır nedir bu? İnternette çok korkunç şeyler yazıyor bir daha bakmıcam şu salak yazılara