Merhaba nazicane fikir olsun diye paylaşmak istedim belki işe yarayan olur.Bebeğim sürekli ağlayan ve ıkınan bi çocuk kolik değil ama ilk bebeğim kolikti ordan tecrübeliyim biogia başta kullandık bitti bidaha aldık doktor tavsiyesiyle sap simlex de başladım kullanmaya alerji den süphendik diyet yaptım felan hala değişen bir şey olmadı ama bişey farkettim biogia bitti ve yeni kullanmadım bi kaç gün sonra çocukta ıkınma olayı azaldı kaka 2-3 günde bir yapmaya başladı sanki şuan ilaçsız daha iyi gibi bence bi deneyen varsa sizde bi kaçgün kesin bakın nasıl tepki veriyor her bebeğe herşey farklı tepki ceriyo bizde böyle oldu ve uyumayan bebeğim uyumaya başladı
- Olarak da süt arttırma rezene içiyorum malt içeceği,bestlak damla evet sütüm var ama öyle gögsüm dolu dolu olmadı şimdiye kadar iki gündür cennet hurmasını çatalla iyice ezip ceviz ve tahin koyup yiyorum ve sütüm sürekli üstümü ıslatıyo hep dolu oluyo
Bende bunlar işe yaradı belki burdada birinin işine yarar diye paylaşmak istedim Allah hepimizin bebişlerine sağlık versin onları anlamamıza da yardım etsin 😀